|
|
Tartışmaya ilişkin Cevaplar
|
Orhan Türkbey
-
(Ziyaretci)
|
28.05.2008 21:49:00 |
Sayın Zeki Kan`a cevap vermek istiyorum.Cumhuriyet mitingini yapanların bir kısmı Milletvekili oldu.Bir kısmı birşeyler sattı köşeyi döndü.Bir kısmı bir vakıf veya dernekte kendilerini avutuyor. Olan samimice yaklaşanlara oldu.Hicranla yanan yüreklerine taş basıp,Türkiye`yi bu bataklıktan kurtaracak gerçek lider bekliyorlar. Korkusuz,Sabırlı,metanetli ve vatan sevgisi dolu yürekleriyle.
|
|
Kazım ATA
-
(Ziyaretci)
|
28.05.2008 10:24:54 |
Bölücü terör örgütünün ilk güç kaynağı ideolojileridir. Fakirlik,fukaralık ve cehalette terör örgütünün gidalandığı hususlardır ama asıl kaynak ideolojileridir. Bunların ideolojileri de kürtlerin ayrı bir millet oldukları görüşüne dayanmaktadır. Bizim yapacağımız bunların fikirlerini çürütmektir. Bunların arkasında yabancı devletlerin olduğunu anlatmaktır. Bölücüler her millette ve her devirde şu veya bu şekilde olmuşlardır.Zaman olmuş etnik farklılıkları, zaman olmuş dini inanç farklılıklarını esas almışlardır.Önemli olan bölücülerin hedef kitleleri üzerindeki tesir sahalarını azaltmaktır. Bu gün bölücülerle ideolojik mücadelede ciddi bir merkez yoktur ve bunlar giderek mesafe katetmektedirler. Bunlarla önce çok ciddi manada ideolojik mücadele vermemiz gerekmektedir. Kürt olan Ziya Gökalp, Türkçülüğün Esaslarını yazarken ve kendisine kürt olduğu hatırlatıldığında da "Türkü sevmeyen Kürt, Kürt değildir, Kürdü sevmeyen Türk de Türk değildir" sözü ile cevap verirken, rahmetli Alparslan Türkeş "Onlar ne kadar kürtse, biz de o kadar kürdüz, biz ne kadar Türksek, onlar da o kadar Türktür" derken, artık bunlar bu gün unutulur olmuştur. Çok ciddi ve kapsamlı bir ideolojik mücadeleye girmemiz lazımdır. Burada da görev öncelikle aydınlara ve devlete düşmektedir. Kazim Ata
|
|
Zeki Kan
-
(Ziyaretci)
|
26.05.2008 13:09:11 |
Siyasi bir amaç için sormuyorum ama sorum şu: Cumhuriyet mitinglerini yapanlar, bölücülerin bu pervasız demeç ve uygulamaları karşısında ne yapmayı planlıyorlar acaba? Zeki Kan
|
|
Zehra Aytemiz
-
(Ziyaretci)
|
26.05.2008 11:31:53 |
Ben Türkmeclisinde görüşler kısmında bir makale okumuştum. PKK mı tehlikeli, Barzani mi tehlikeli. O zaman bu nerden çıktı demedim değil. PKK dan tehlikeli ne var diye düşündüm. Ama şimdi bu yazıya hak veriyorum. PKK da Barzani de bizim için aynı ölçüde tehlikeli. Birini boş bırakmak doğru değil. Bu tartışmada da arkadaşlar Barzani de iyi anlattılar. Tehlikeler artıyor da bu suskunluğumuz niye? onu anlayamıyorum. DTP Van il kongresinde Barzani marşını çalıyor, İstiklal Marşımız yerine, ne başbakan`dan ne muhalefet partilerinden ne de başka bir yer yerden tık yok, hiç ses çıkmıyor. Ne oluyor böyle? Nelere alıştırılmak isteniyoruz? Gerçekten merak ediyorum, Zehra Aytemiz
|
|
Cem ERTÜRK
-
(Ziyaretci)
|
26.05.2008 09:45:20 |
Ben Orhan beyin dediklerine aynen katılıyorum.Bunların anlayacağı tek bir yol kaldı. Sibel hanıma ise şöyle hak vermek istiyorum. "Nasıl toplumsal tepki verilmeli" sorusu aslında "toplumun duyarlılığı hangi düzeyde ve nasıl olmalı" manasına getirilirse maksat hasıl olur diye düşünüyorum. Bölücülere karşı olanlara sanki bir baskı var. Belli gerekçelerle baskı var.Bu nedenle de duyarlılık giderek azalıyor. devlet yapsın, bize ne, sonra Türk-kürt kavgası olur vs vs. gibi sözlerle toplum pasifleştirirliyor. Yine "ver gitsin" diyenler piyasaya çıkmaya başladı. ekonomik hesaplar yapanlar var. Bunun içindir ki hassasiyet açısından fikir mücadele şsrt.Propagandalarını çürütecek karşı propaganda şart. Cem Ertürk
|
|
Orhan Türkbey
-
(Ziyaretci)
|
25.05.2008 18:10:03 |
Demokratik toplum örgütü dediğiniz DTP.denen parti Van`da il kongresi yapıyor,İstiklal Marşı yerine Mahabat Cumhuriyeti denen iki-üç aylık ve kinsenin tanımadığı bir ucubenin ve Irak`ın kuzeyinde sadece ABD şeytanının kurduğu yönetimim marşını okuyor,sen bunlarla demokratik yoldan mücadele et diyorsun. Devamedelim,aynı kongrede "Kürdistan seninle gurur duyuyor" sloganları atılıyor.Sen bunlarla nasıl demokratik mücadele ederiz diye soruyorsun. Aynı kongrede Kanlı katil,alçak,vatan haini teröristler için saygı duruşunda bulunuluyor.Sen demokratik mücadeleden bahsediyorsun. Leyla Zana denilen F...."Bir insan için beyin ve yürek ne ise,kürt halkı için PKK ve kanlı kayil,çocuk katili apo da o demektir" diyor.sen hala demokratik mücadele diyorsun. Demokratik mücadele mi kaldı.İster dağda olsu.ister kentte,isterse mecliste;PKK.lı olanlar ve Pkk`yı destekleyenlere gerekli cevabı,hem de Ahmet Türk`ün dediği gibi"Sabah kahvaltısı yapmalı" Artık sabrımız taştı.Ya bunları konuşturmayın,Ya da gereğini yapın. Yoksa.............
|
|
Cenk TOLGA
-
(Ziyaretci)
|
24.05.2008 11:15:16 |
Muhatap almamak bir metottur. Devlet var, devlet mücadele etsin fikir de doğru bir fikirdir. Türk, kürt kavgası olmamalıdır, pkk ile kürtleri ayrı tutumak lazımdır görüşü de doğrudur. Ama propagandalara;kara propagandalara karşı kayıtsız kalmak da yanlıştır. Fikri mücadele yapılmalıdır. Bölücülerin dış kaynaklardan ve özellikle Batılı ülkelerden destek aldıkları, Ermenilerle beraber oldukları anlatılmalıdır. Ve Türk milletini bölmek isteyenelere, bayrağımıza karşı saygısız olanlara ve ve hainleri şu veya bu şekilde destek çıkan sözde aydınlara TÜRKÜN sabrı taştığında neler yapabileceği anlatılmalı. CENK TOLGA
|
|
Hasan Aksoy
-
(Ziyaretci)
|
23.05.2008 15:45:29 |
Ülkemizde ihanet o kadar çok ki artık bir tanesine değil hepsine tepki vermeliyiz.Hem de gerektiği şekilde.Sandıkta caddede,sokakta, iş yerinde her yerde... Ama ben bir lider arıyorum. Hasan Aksoy
|
|
|
|
Cevap yazmak istiyorum.
|